Teksan Sanayi St. Kırşehir Sk. C Blok No: 3/3 Odunpazarı (Garanti Bankası Arka Sk. İlk Solda)phone_in_talk0536 023 53 44location_onKONUM

Yeni İnsignia Tanıtıldı

Yeni İnsignia Tanıtıldı

Yeni insignia Tanıtıldı.

Opel'in amiral gemisi Insignia, Eskişehir Oto Ekspertiz olarak inceledik. GSi logosuyla beraber karşımızda epeyhareketli bir tasarımla çıktı. 
Kırmızı renk kışkırtıcılığının yanısıra karoserde GSi logosunun getirdiğiayrıntıları henüz iyi görmemizi sağlıyor. 
Ön ızgaranın genişliği, tamponda henüz devasa bir ızgara tüketimi için yer bırakmasa da köşelerdeki alüminyum görüntülü hava girişi formlarıyla sportiflik arttırılmış. 
Yanlarda GSi'a kalifiye marşpiyeler görülüyor. 

 

 

Arkadan bakıldığında bagaj kapağı üstündeki spoyler fark ediliyor. 
Arka tampon köşelerine konumlandırılan çift egzoz çıkışı ve dikey kedi gözü planımı da sportifliği güçlendirmiş. 
Otomobilin içine geçtiğimizde GSi logolu ön koltuklar dikkatimizi çekiyor.
AGR onaylı, sabit kafalıklı koltuklar türünün en konforlu ve sportif örneklerinden biri. 
Altı düzleştirilen direksiyon simidinin el ile uyumu etkin. 


Alüminyum pedallarla sportiflik arttırılmak istenilirken iç mekanda parlak kara kaplama ve krom detayların bolluğu biraz henüz ağır bir hava kazandırmış. 
Sportiflikten ziyade henüz şık göründüğünü söyleyebiliriz.
Insignia GSi imalat bantlarından benzinli ve dizel motor seçenekleriyle inse de ülkemizde maliyet listesinde yanlızca Grand Sport karoserde, 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve AWD çekiş sistemi tespit edilen 2,0 litre BiTurbo dizel motorla görülüyor. Eskişehir opel Ekspertiz
210 HP gücündeki motor 1500 d/d gibi düşük bir düzeyde 480 Nm gibi yüksek bir tork elde edebiliyor. 
Bu da Insignia GSi'ın alt devirlerden ardından işlek ve sürücünün gaz taleplerine süratli yanıt veren bir yapıda olmasını sağlıyor. 
Gaz pedalının yeterince titiz olması sürüş tadını arttırıyor. 


Aynı seviyede 8 ileri vitesli ananesel tork konvertörlü otomatik şanzıman da süratli ve kesintisiz vites geçişleri vererek bu keyfi destek veriyor. 
Dizel motorda rahatsız edici bir gürültünün bakanlar kurulu yansımamasıetkin yalıtıma gösteriyor. 
Sürüş modlarında en sportif ayara geçildiğinde sürücüyü motive etmek için kabin içine dolan ses hoparlörlerden geliyor.
Fabrika ve deneme bilgilerine göre, otomobilin ilk süratlenme ve Eskişehir opel Ekspertizesneklik verilerini yorumladığımızda hareketli olduğunu fakat GSi logosu karşılığında defa çarpıcı değerleri sunmadığını görüyoruz. 


Dinamik ve sportif hissettiren Insignia GSi, bu arada yakıt ekonomisi de gözetilerek geliştirilmiş. 
7,0 lt/100 km'lik fabrika kullanımına yakın olan 7,6 lt/100 km ortalamadeneme kullanıma da bunu işaret ediyor.
.Insignia GSi'ın bizi esas etkilediği özelliği sürüş dinamikleri oldu. 


Nürburgring Pisti'nde, evvelki kuşak Insignia OPC'den henüz güçsüzolduğu halde daha süratli tur zamanına imza attığı açıklandığındanardından sürüş dinamizmini merak ediyorduk. 
Testimizde otomobilin şasisinin ne kadar balanslı ayarlandığını gördük. 
Standart olarak gelen 20 inçlik jantlar, Michelin Kaptan Sport 4S lastiklerle Insignia Eskişehir Oto Ekspertiz GSi'ın kent içindeki sürüşünün defa sert ve konforsuz olabileceği izlenimi doğuyor.
Ancak aksine, süspansiyon sistemi o kadar iyi ayarlanmış ki yoldaki dalgalanmalar ve bozukluklar kabin içinde rahatsız edici civaraulaşmıyor. 
FlexRide adındaki adaptif şasi sistemi, gaz reaksiyonları ve şanzımanı ayarladığı gibi süspansiyon düzeneğinin sertliğini de etkiliyor. 
Pürüzsüz asfaltta bu sertlik çarpıcı bir yol tutuş olarak geri dönüyor. 


Otomobilin dört tekerlekten çekiş düzeneğinin de yol tutuşa tesiri devasa. 
Tork vektörleme özelliğini sunan olan Twinster 4x4 sistemi arka tekerleklere ulaştırdığı torku saliseler içinde tek tek tertip ediyor. 
Bu sayede dönüşlerde ve virajlar aşılırken ihtiyaç duyulan durumlardaiçeride kalan tekerleğe daha düşük, dışarıdakine ise daha çok tork dağıtılıp otomobilin çizgide kalmasını daha süratli ve güvenilir olarakdönemeç almasını sağlamış. 


Sürüşümüz esnasında da geçen virajlarda, ani ağırlık transferlerinde Insignia GSi'ın bu konudaki başarılı olmasını ve verilen emniyet hissini gördük. 
Güven ile ilgili GSi'a kalifiye dört pistonlu Brembo fren sistemi de devasatesir yaratıyor. 
Fren testinde elde ettiğimiz 37 metrelik 100- 0 km/s fren uzaklığı etkin.


Sonuç olarak Ingisnia GSi BiTurbo'nun "niş" bir araç olduğunu söyleyebiliriz. Eskişehir Opel Ekspertiz
Geniş hayat ve yükleme alanıyla aile veyahut makam greksinimlerinikarşılayacak hacim sunarken de, abiye planımı, kalifiye iç mekanıylabeğeni ettiğini görüyoruz. 
2,0 litrelik dizel motorun Insignia'ya çarpıcı bir spor otomobilden defahareketli bir sedan özelliği katması karşılığında uygun tüketim elde etmeolanağı sunması da günlük kullanım için teşvik ediyor. 


4x4 transfer ve süspansiyon sistemlerinin etkin ayarları sürüş güvenliğiniarttırıp Insignia GSi'ın kıymetli bir araç olmasını sağlıyor.