Teksan Sanayi St. Kırşehir Sk. C Blok No: 3/3 Odunpazarı (Garanti Bankası Arka Sk. İlk Solda)phone_in_talk0536 023 53 44location_onKONUM

Şase (Alt Mekanik) Kontrolü

Şase (Alt Mekanik) Kontrolü

Oto Ekspertiz Eskişehir Şase ve Ön Düzen Kontrolü

Alt Takım Kontrol

 

Oto Ekspertiz Eskişehir Araçlarda Ön Düzen Kontrol ve Arıza Tespit Sistemleri.

Araçların yolda düzgün bir biçimde ilerlemesi can ve mal güvenliğiniz için devasa ehemmiyet taşımaktadır. Aracın düzgün ilerleyebilmesi için de belirli mekanik akşamların ve parçaların, birbiri ile ahenkli ve düzgün çalışması lazım olur. Oto Ekspertiz Eskişehir
Araç direksiyonu ile uygulanan yönlendirmeler ve tekerleklerin verilen reaksiyon aynısı olması gereklidir. Detaylı bilgiler için


Eğer direksiyon komutunuz ile tekerlekler doğru orantılı çalışmaz ise bu ön mekanik aksamda bir mesele olduğunu gösterir.
Araç öz tertip ve ön mekanik aksamları ışığıında meydana gelen bu meselenin halledilmesi güvenliğiniz için devasa ehemmiyet arz etmektedir.

Genellikle ön tekerlerde oluşan vuruntu ve normalinden çok sarsıntı oluşması gibi hallerde aracın ön mekanik aksamında bir mesele olduğunu anlayabilirsiniz.
Bu gibi hallerde vasıta ön tertip arızası konusunda tamirin yapması için aracınızı bir servise götürmeniz lazım olur.


Aracınızın ön tertip ve ön mekanik aksamı bilgisayarlı Oto Ekspertiz Eskişehir ekipmanlar ile muayene edilerek bozukluk belirlenmesi yapılır ve ihtiyaç duyulan işlemler başlatılır.
Peki ön tertip nedir? , vasıta ön düzenarızası sebep anlaşılır? diyorsanız sorularınızın yanıtını yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Öndüzen ayarı nedir , Nasıl Yapılır?

ön takım kontrol


Ön tertip, araçların düz ve güvenilir yol tutuşunu sağlar.
Aynı vakitte yoldan kaynaklanan eksiklikleri da absorde eder.
Ön tertip sistemini meydana getiren parçalardan kimileri, rot, rot başı, amortisör, ebedi dişlisi gibi parçalardır.
Direksiyona şoför doğrulusunda verilen komut ebedi dişli vasıtasıyla tekerlere iletilir. Oto Ekspertiz Eskişehir
Tüm parçaların derli toplu olarak çalışması ön tertip düzeneğinin iyi olmasını sağlar .

Ön Düzen in Arızalı olduğu nası anlaşılır ve Tespit Edilir ?


Ön tertip arızalarının sıkça görülmesinin nedeni ise kullanım şartlarının kötü olması ve küçük çaplı kazalardır. Bu tarz hallerde rot ayarları bozulmakta ve otomobillerin sürüş niteliği etkilenmektedir.Ön tertip ayarlarında mesele olması halinde direksiyonda ağırlaşma gerçekleşir. Ancak bu her direksiyon ağırlaşması durumunun ön tertip ayarlarında mesele bulunduğu mananına gelmez.


Örneğin; lastiklerde düşük hava basıncı olması da direksiyonun ağırlaşmasına yol açabilir.
Direksiyonda sağa yada sola çekme, virajlarda sağa ve sola dönme sırasında ön lastiklerden Oto Ekspertiz Eskişehir gelen ötme sesi, lastiğin samimi ya da dıştan gayri muntazam bir biçimde aşınması, araçtan henüz evvel gelmeyen değişik seslerin duyulması gibi haller aracın ön tertip ayarında mesele olduğunun göstergesidir.

Ön düzen ayarları Nasıl ve Nezaman Yapılır ?


Aracın her 5000 km de bir ön tertip başka bir deyişle rot denge ayarına girmesi lazım olur.
Bu prosedür sırasında aracınızın ön tertip parçalarının hepsi muayene edilmelidir.
Rot başı en çok bozukluk veren parçadır bu nedenden dolayı kesinlikle muayene edilmesi lüzumlenen bir parçadır.
Aracınızın ön tertip bakımı için kesinlikle yetki sahibi servisten takviye almanız gerekiyor.